Vanaf januari 2021 kunnen organisaties, nieuwsorganisaties en bedrijven in wereldwijd, zoals o.a.; winkels, sportclubs, politieke partijen, brandweer, politie, maatschappelijke organisaties, stichtingen, evenement-organisaties, overheidsinstellingen, hotels, tennisverenigingen, voetbalclubs, golf, casino’s, business, webshops, websites, producten en nog veel meer, deelnemen aan een online primeur van Delta Media (een Arte di Riunire Investments GmbH divisie) – het Micro Locals Project- (online nieuws, promotie & informatie platform). Dit uniek project, het Micro Locals Project van Delta Media, is een uniek online digitaal nieuws, informatie, marketing en promotioneel concept, speciaal ontwikkeld voor bedrijven, organisaties en instanties, die nieuws, berichten en /of marketingactiviteiten wensen in de regionale omgeving, of behoefte hebben van een landelijk, nationaal of wereldwijd bereik. . . Het online platform van Delta Media is van en voor de regio’s in Nederland, Europa en de rest van de wereld. Met nieuws, informatie en cultuur dragen de regionale zender er aan bij dat de inwoners goed geïnformeerd zijn, hun omgeving en cultuur Delta Media ontvangt een professioneel en relevant media-aanbod, dichtbij mensen, toegankelijk voor iedereen en fijnmazig georganiseerd, via televisie, radio en in almaar toenemende mate via de vele niet lineaire kanalen (online). Delta Media koestert hun identiteit en relevantie. De regionale omroep zet in op betrouwbaarheid, betrokkenheid en bereik. Dat is de opdracht aan de hoofdredactie die de inhoudelijke eindverantwoordelijkheid dragen bij de regionale en internationale omroep. De regionale omroep belooft de samenleving: ▶ een betrouwbare journalistieke basisvoorziening in de regio;
. . Nieuws is bij uitstek een taak van Delta Media die een spilfunctie vervult bij het versterken van de regionale journalistiek, overal in Nederland. Dat is een taak die voor onze democratie steeds belangrijker wordt. Delta Media legt zichzelf daarom een grote journalistieke ambitie op. Het is een collectieve verantwoordelijkheid om ook in de dunbevolkte gebieden de journalistiek overeind te houden. Fijnmazigheid is daarbij een kernbegrip, wat betekent dat Delta Media het publiek willen bedienen op het niveau van hun sociale, economische en culturele verbondenheid. Delta Media is geen doorgeefluik van andermans nieuws, maar producenten van nieuws. Delta Media is graag de bron voor andere media, of dat nu gaat om websites en programma’s of lokale printmedia. Vanuit zijn publieke functie voelt Delta Media zich verantwoordelijk om een spilfunctie te vervullen bij samenwerkingsverbanden met dagbladen, lokale en wereldwijde omroepen. .
. Het voorstel van de Raad voor Cultuur om ook niet-media organisaties zoals maatschappelijke instellingen, politiek, overheid en bibliotheken bij de samenwerking te betrekken past zeer goed bij de verbindende en culturele functie die Delta Media ook heeft en graag verder wil uitbreiden. Naast nieuws vangen we de identiteit van regio en stad met programma’s die zich richten op de actuele omgeving. Evenementen vallen hieronder, maar ook de dagelijkse focus op een straat of dorp, stad land of continent. Door onze merken centraal te stellen en samenwerkingsverbanden te vormen met maatschappelijke in de regio initieert. Met een doordachte combinatie tussen het Delta Media – Micro Locals- concept, landelijke & regionale samenwerking en clustervorming Harmonisatie en standaardisatie van techniek is niet alleen essentieel om te kunnen innoveren maar draagt ook in belangrijke mate bij aan het succes van deze innoverende formule. Het Delta Media – Micro Locals- concept draagt bij en biedt de mogelijkheden van harmonisatie en standaardisatie. Het resultaat is een strategie voor een nieuwe technische nieuws-infrastructuur, een overzicht van lokaal, regionaal en global nieuws en een vermindering van de huidige en de toekomstige kostenplaatje m.b.t. nieuwsgaring in de regionale en wereldwijde sector. .
Het online platform biedt verder een uitgebreid scala aan mogelijkheden om d.m.v. crossmedia en newmedia modules veel meer bereik en resultaten te behalen. Het is een aparte online interface platform binnen het Delta Media concept, die je in staat stelt om je te plaatsen, nieuwsbericht, informatie en advertentie tot in detail vorm te geven op een bijzondere manier. Het belangrijkste verschil voor u tussen een eigen bericht plaatsen, promoten of adverteren op het Delta Media Platform of bij overige aanbieders, is de hoeveelheid tijd die het je kost om een betaald bericht op bijvoorbeeld, Facebook, Youtube, Social Media of uw eigen website te vertonen, naast de hoge kosten, slecht regionaal bereik, vele verplichtingen en de geringe mogelijkheden die daar tegenover staan. Het Delta Media Online Platform is een goed presterend online gespecialiseerd nieuws platform, waarmee men meer regionaal bereik, mensen, organisaties, bedrijven, resultaten en te verwezenlijken doelstellingen kan bereiken (zonder dure clicks te vergaren, personeel- en hoge marketingskosten) maar gestructureerd, goed onderbouwd en gefaciliteerd, je eigen fan base, volgers en potentiële klanten kan te vergroten, en gelijktijdig te werken aan marketing, branding en promotionele activiteiten. Wanner u iets te melden heeft of uw omgeving ergens van op de hoogte wenst te stellen, is het Delta Media Platform, de juiste online manier om het bericht te promoten. Wenst u specifieke doelstellingen voor uw bedrijf te realiseren dan is adverteren om het Delta Media Platform uw beste zakelijke keuze. .
Micro Locals Project
herkennen, kritisch kunnen participeren en volwaardig deel kunnen uitmaken van die samenleving.
▶ grote regionale betrokkenheid;
▶ voor iedereen en altijd bereikbaar te zijn;
▶ een spilfunctie te zijn in de ontwikkeling van de regionale en
lokale journalistiek.
zal er een uniek nieuwsformule gerealiseerd kan worden, zonder de kwaliteit van het media-aanbod aan te tasten..
Nieuwsberichten & Adverteren
Het verschil tussen een bericht promoten en adverteren